Lipstikka

Lipstikka on varttuneiden aikuisten ryhmä, jossa on hyvä henki.

Ohjaajamme tanssitaiteilija Tanja Eloranta on saanut hyvän otteen noin 15 hengen ryhmään, joka koostuu naisista ja miehistä. Keväällä 2020 valmistui viimeisin uusin koreografia Hahmot liikkeellä, jolla saavutettiin pronssia TUL:n ryhmätanssien mestaruuskilpailuissa. Ryhmätanssissa voi kilpailla vielä varttuneemmallakin iällä ja Lipstikalla on useita palkintoja TUL:n ryhmätanssien mestaruuskilpailuista, viimeisin Broadway mielessäin -ohjelmalla saavutettu hopea 2018. Reevi-ohjelmalla saatiin myös kultaa TUL:n etelä-Suomen alueen kolmen lajin mestaruuskilpailusta Kotkasta 2016. Lipstikka osallistuu säännöllisesti kotimaan suurtapahtumiin sekä ulkomaan Golden Age -tapahtumiin.

Ohjelmia: Älä unohda hymyä, Kopotikoo, Pitkä viikonloppu, Jyryn jenkka, Elämää nähneiden tanssi, Rokki, Koirat, Kellohame, Luistelijat, Humppa jumppa, Kajo, Nuoruustango, Kirje ennen lähtöä, Broadway mielessäin, Hahmot liikkeellä

Harjoitusaika tiistaisin klo 19.00- 21.00 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Tiedustelut: hejy.jv(at)gmail.com

Kausimaksu: 120 e + jäsenmaksu 25 e uusilta jäseniltä (maksetaan vain kerran kalenterivuonna)