Tanssillisen voimistelun ryhmä Lumenia 2010 - 2014 syntyneille

2010 - 2014 syntyneille tytöille

Tanssillisen voimistelun ryhmä Lumenian tavoitteena on oppia lisää perusvoimistelutaitoja monipuolisesti ja tanssiillisen voimistelun tekniikkaa. Lumenia harjoittelee jo esitysohjelmia ja osallistuu voimistelun Stara-tapahtumiin sekä esiintyy seuran joulu- ja kevätjuhlissa. Harjoituksia on kerran viikossa.

Kausimaksu: 105 e + jäsenmaksu 12 e (maksetaan kerran kalenterivuodessa, lisätään automaattisesti), ei sisällä vakuutusta (mahdollisuus maksaa osissa)

Sisaralennus 20 e (toinen lapsi perheestä). Mikäli haluat käyttää tämän, ilmoita lapsesi normaalisti mukaan ja ota yhteys taloudenhoitajaamme minna.narva(at)gmail.com alennuksen saamiseksi.

Muista myös perhealennus 20 e, jos vanhempi osallistuu johonkin aikuisten ryhmistämme. Myönnämme vain yhden alennuksen (sisar- tai perhealennus)

Torstaisin 18.15 - 19.45 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Paikkamäärä: 14