Ilmoittautuminen

ILMOITTAUTUMINEN HELSINGIN JYRYN TUNNEILLE JA JÄSENEKSI

Sisällytämme jäsenmaksun harrastemaksuumme (ei tarvitse valita erikseen). Jäsenmaksu maksetaan vain kerran kalenterivuonna. Lasten jäsenmaksu on 12 e ja aikuisten 25 e. Tämän lisäksi jokaisella ryhmällä on oma kausimaksu, jolla katetaan salivuokrista ja ohjaajan palkoista aiheutuneita kuluja.

Tuntiohjelman löydät harrastetunnit yläpalkista!

Ilmottautumaan pääset tästä linkistä.

Urheiluseura toimii jäsenperiaatteella!

Suomen Voimisteluliiton ohjeistuksen mukaan voimme tarjota edullista toimintaamme jäsenillemme. Jäsenmaksu (lapset 12 e, aikuiset 25 e) maksetaan yleensä keväällä koko vuodeksi. Syksyllä mukaan tulevat uudet osallistujat maksavat kausimaksun lisäksi jäsenmaksun, joka on voimassa vuoden loppuun asti. Jäsenrekisteriohjelmamme tunnistaa valmiiksi, oletko jo tämän vuoden jäsen, joten jäsenmaksua ei tarvitse valita erikseen.

Helsingin Jyry käyttää ilmoittautumiseen jäsenrekisteriä, jonka kautta kaikkien ryhmien ilmoittautumiset, laskutus ja jäsentietojen ylläpito hoidetaan.

Jokaisen Jyryn toiminnassa mukana olevan tulee rekisteröityä järjestelmään.

Rekisterinhoitaja on Minna Närvä (hejy.jv@gmail.com), jolta saa lisätietoa ja apua ongelmatilanteissa. On toivottavaa, että kaikista ongelmista informoidaan rekisterinhoitajaa, jotta pystymme korjaamaan mahdolliset virheet.