Ohje ilmoittautumiseen

Käytämme jäsenrekisteriohjelmana Hoika-järjestelmää. Hoika on seuran ja Voimisteluliiton yhteinen rekisteri, jonka tietosuojakäytänteet on kerrottu Voimisteluliiton www-sivulla (https://www.voimistelu.fi/fi/Rekisteriseloste)

Ohje ilmoittautumiseen:

1) Mene osoitteeseen http://www.jasentieto.fi

2) Valitse seura alasvetovalikosta. Seura: Helsingin Jyry naisjaosto

3) VANHAT JÄSENET: kirjaudu sisään vanhoilla tunnuksilla, mikäli salasana on unohtunut klikkaa linkkiä ”unohditko salasanan?” ja seuraa ohjeita, saat uuden salasanan sähköpostiisi. Rekisteriin tulee rekisteröityä vain kerran!

UUDET JÄSENET: mene kohtaan ”rekisteröityminen” ja täytä pyydetyt tiedot, saat käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostiisi. Alle 18v. käyttäjän sähköpostiosoitteeksi tulee merkitä huoltajan osoite, jotta laskut ja tiedotteet välittyvät suoraan huoltajalle. Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudu sisään järjestelmään saamallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla, nämä tunnukset tulee säilyttää myöhempää tietojen muokkausta sekä uusia ilmoittautumisia varten.

USEAMPI JÄSEN SAMASSA PERHEESSÄ: rekisteröi yllä olevan ohjeen mukaan yksi jäsen. Tämän jälkeen kirjaudu sisään ja klikkaa vasemmasta palkista kohtaa ”omat tiedot”. Klikkaa oikeasta laidasta kohtaa ”uuden alikäyttäjän rekisteröinti” ja täytä pyydetyt kohdat. Lisää samalla tavalla kaikki samassa perheessä olevat jäsenet. Jatkossa pääset kirjautumaan sisään yksillä käyttäjätunnuksilla ja hallinnoimaan koko perheen tietoja ja ilmoittautumisia.

4) Klikkaa vasemmasta palkista kohtaa ”omat tiedot” ja tarkista, että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Muista tallentaa muuttamasi tiedot.

5) Klikkaa vasemmasta palkista kohtaa ”liikuntaryhmiin ilmoittautuminen".

6) Valitse alhaalla olevasta listasta oma liikuntaryhmäsi klikkaamalla kohtaa ”valitse” rivin vasemmasta laidasta ja tarkista, että valintasi ilmestyi ruutuun ”valitut ryhmät”. Tämän jälkeen voit valita toisen liikuntaryhmän tai jäsenmaksuryhmän. Ilmoittautuessasi liikuntaryhmään järjestelmä  antaa muistutuksen muista omaan ryhmääsi liittyvistä ryhmistä, useimmiten jäsenmaksusta.  Jäsenmaksun maksavat kaikki ryhmät ja se maksetaan kerralla koko vuodeksi.

7) Kun olet valinnut KAIKKI haluamasi ryhmät klikkaa alhaalla painiketta ”Jatka vaiheeseen 2: laskun hyväksyminen”

8) Tarkista, että ryhmät ovat oikein ja klikkaa alhaalla painiketta ”Hyväksy ja jatka vaiheeseen 3: laskun tulostus ja maksu”

9) Voit tulostaa ruudulla olevan laskun. Se lähetetään sinulle automaattisesti myös sähköpostilla. Sähköpostiisi lähetetään myös ilmoitus ilmoittautumisesi onnistumisesta. Lopuksi klikkaa alhaalla painiketta ”Päätä ilmoittautuminen”

Kaikille tunneillemme tulee ilmoittautua Jäsenrekisteriohjelman kautta. Jos on ongelmia ottakaa yhteyttä rekisterinhoitaja Minnaan (hejy.jv@gmail.com).

< paluu