Lapset

Voimistelussa opit perustaitoja!
Opit toimimaan ryhmässä!
Voimistelukoulu sopii tytöille ja pojille!
Kuvat: Voimisteluliitto, Jari Mönkkönen

ILMOITTAUTUMINEN KEVÄÄN TUNNEILLE AUKEAA 4.12. JÄSENREKISTERISSÄMME. (yläotsikko ilmoittautuminen)

HUOMIO: ilmoittaudu, mutta odota laskun maksun kanssa, että tunnit on saatu alkuun.

KEVÄTKAUSI ALKAA 8.1.

Kaikille tunneillemme tulee ilmoittautua jäsenrekisterissämme (etusivu -> ilmoittautuminen). Huomaa, että ryhmä voi olla jo täynnä!

Lasten tunneille myönnämme sisaralennuksen 20 e, kun useampi lapsi samasta perheestä harrastaa ryhmissämme (myös kaksi eri ryhmää käy).

Muista myös perhealennus 20 e, jos vanhempi osallistuu johonkin aikuisten ryhmistämme. Myönnämme vain yhden alennuksen (joko sisar- tai perhe).

KEVÄÄN 2024 OHJELMA

Teamgymin alkeet 7-9 v.

Teamgym on teline- ja joukkuevoimistelun kaltainen joukkuelaji, johon kuuluvat tanssillinen vapaaohjelma sekä vauhdikkaita voltteja ja akrobatiaa sisältävät trampetti ja volttirata. Teamgymin keskiössä on joukkue, jonka kanssa yhdessä eri telineet tehdään.

Teamgym alkeet -ryhmässä harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä sekä teamgymille ominaisten liikkeiden perusteita leikkejä unohtamatta. Tunneilla opetellaan lisäksi ryhmässä olemista, ohjaajan kuuntelemista sekä
toisten huomioonottamista. Tervetuloa jumppaamaan!

Kausimaksu: 105 e + jäsenmaksu lapset 12 e (maksetaan kerran kalenterivuodessa, lisätään automaattisesti), ei sisällä vakuutusta

Tiistaisin 18.00 - 19.00 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Ohjaajat: Annika Nyman, Tiia Nyman

Teamgym jatkava ryhmä 8-11 v.

Teamgym jatkoryhmässä harjoitellaan voimistelun perusliikkeitä sekä teamgymille ominaisten liikkeiden perusteita leikkejä unohtamatta. Tunneilla opetellaan lisäksi ryhmässä olemista, ohjaajan kuuntelemista sekä
toisten huomioonottamista. Tervetuloa jumppaamaan!

Tiistaisin 17.00 - 18.00 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Ohjaajat: Annika Nyman, Tiia Nyman

Satuliikunta 4-6 v.  RYHMÄÄN ON JONO, PAIKKOJA VOI TIEDUSTELLA SPOSTISTAMME hejy.jv@gmail.com

Tule liikkumaan mielikuvituksen ja musiikin avulla leikkiä unohtamatta. Harjoittelemme perusliikkeitä mielikuvien kautta.

Perjantaisin klo 17.15 - 18.00 Vallilan ala-aste

Ohjaaja: Minna Närvä, Elina PaleAnnika Nyman

Voimistelukoulu 6-8 v.

Voimistelukoulutunneilla lapset liikkuvat ilman vanhempia koulutetun ohjaajan opastuksella. Tunneilla liikutaan monipuolisesti, iloisesti ja leikinomaisesti lasten iät huomioiden.

Tunti koostuu perusliikunnasta leikkiä unohtamatta. Tunneilla opetellaan lisäksi ryhmässä olemista, ohjaajan kuuntelemista sekä toisten huomioonottamista.

Perjantaisin klo 18-19 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Paikkamäärä: 14

Ohjaaja: Minna Närvä, Elina Pale,  Annika Nyman

Joukkuevoimistelun alkeet 2014-2016 syntyneille

Joukkuevoimistelun alkeita voi harjoitella joukkuevoimisteluryhmä Lumian mukana kerran viikossa. Katso ryhmän esittely kohdasta esiintyvät ryhmät. Vasta-alkajat ovat tervetulleita kerran viikossa ryhmään, jo aiemmin voimistelua harrastaneet voivat tiedustella paikkoja kaksi kertaa viikossa harjoittelevaan ryhmään.

Kausimaksu kerran viikossa harjoitteleva ryhmä: 105 e + jäsenmaksu lapset 12 e (maksetaan kerran kalenterivuodessa, lisätään automaattisesti), ei sisällä vakuutusta

Torstaisin klo 17 - 18.15 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Ohjaaja: Anna Partanen, Vilma Ollila