Joukkuevoimistelun alkeet

Voimistelukoulusta tie eteenpäin jatkuu alkeisryhmän kautta, jonka tavoitteena on oppia lisää perusvoimistelutaitoja monipuolisesti leikkiä unohtamatta. Tavoitteena on myös jo harjoitella pienimuotoinen esitys seuran joulu- ja kevätjuhlaan ja jatkaa kohti joukkuevoimistelun lapsille suunnattuja tapahtumia.

Kausimaksu: 105 e + jäsenmaksu lapset 12 e (lisätään automaattisesti), ei sisällä vakuutusta

Sisaralennus 20 e (toinen lapsi perheestä). Mikäli haluat käyttää tämän, ilmoita lapsesi normaalisti mukaan ja ota yhteys taloudenhoitajaamme minna.narva(at)gmail.com alennuksen saamiseksi.

Muista myös perhealennus 20 e, jos vanhempi osallistuu johonkin aikuisten ryhmistämme. Myönnämme vain yhden alennuksen (sisar- tai perhealennus)

Torstaisin klo 17.00 - 18.15 Vallilan ala-aste, Hämeentie 80

Paikkamäärä: 12